eRejestracja

Szanowni Państwo,

eRejestracja przeznaczona jest dla pacjentów, którzy chcą dokonać rezerwacji wizyty u wybranego lekarza, dla wybranej poradni. Pacjent może umawiać się na wizyty, odwoływać je oraz zmieniać terminy wizyt już zarezerwowanych. Aby wykonywać wymienione czynności, pacjent musi posiadać aktywne konto. 

Tworzenie konta

Aby utworzyć konto należy nacisnąć przycisk „Utwórz konto” znajdujący się na pasku menu. Ważne jest, aby wypełnić formularz poprawnymi danymi. Jest to niezbędny wymóg do uniknięcia przeszkód w dalszym użytkowaniu portalu. Pola oznaczone gwiazdką są wymagane, pozostałe nie są obowiązkowe. Po wypełnieniu formularza należy użyć przycisku „Utwórz konto” znajdującego się pod formularzem. System w tym momencie zweryfikuje poprawność danych; jeśli zostały wprowadzone poprawnie możliwe będzie korzystanie z systemu e-rejestracji.  Jeśli dane zostały wprowadzone niezgodnie z wymogami, utworzenie konta nie powiedzie się, a pacjent zostanie poinformowany o nieprawidłowościach poprzez odpowiednie komunikaty. Aby je odczytać, należy najechać kursorem myszy na pole z czerwoną ramką. Po poprawieniu błędów należy ponownie nacisnąć przycisk „Utwórz konto”.

Rezerwacja wolnego terminu

Zarezerwowanie terminu dostępne jest po naciśnięciu przycisku „Wolne terminy”, znajdującego się na pasku menu. Najpierw wybieramy poradnię, a następnie lekarza oraz termin wizyty. Wizyty zgodne z ustawionymi parametrami zostaną wyświetlone po naciśnięciu przycisku „Wyszukaj”. Rezerwacja terminu odbywa się poprzez użycie przycisku „Rezerwuj”, a potwierdzenie dokonania rezerwacji przyciskiem „Wyślij”. Należy pamiętać, że rezerwowanie wizyt jest możliwe wyłącznie dla zalogowanego pacjenta.

Panel pacjenta

Po zalogowaniu, w głównym menu aplikacji znajduje się przycisk „Panel pacjenta”. Zakładka umożliwia zarządzanie rezerwacjami. Aby zobaczyć zarezerwowane przez pacjenta terminy, należy otworzyć „Moje rezerwacje”. Istnieje możliwość wybrania parametrów wyszukiwania wizyt poprzez wykorzystanie rozwijalnych list. Po ustaleniu opcji wyszukiwania wizyt w celu ich wyświetlenia należy nacisnąć przycisk „Wyszukaj”.

Odwołanie rezerwacji

W przypadku chęci rezygnacji z zarezerwowanego terminu konieczne jest jego anulowanie. Pozwoli to skorzystać z porady lekarskiej innemu pacjentowi.

Odwołanie terminu rezerwacji dostępne jest po zalogowaniu się na swoje konto. Po zalogowaniu należy w „Panelu pacjenta”otworzyć okno „Moje rezerwacje”, następnie wyszukać termin wizyty oraz kliknąć przycisk „Odwołaj”. Wyświetlony zostanie komunikat z danymi odwoływanego terminu. W celu potwierdzenia anulowania rezerwacji należy nacisnąć przycisk „Odwołaj”.

Bardziej szczegółowe informacje znajdują się w zakładce "POMOC"